Thursday, October 20, 2016

Dublin Forex Trader

eerste post Welkom by my handel blog! My avontuur met die handel finansiële martkets begin net in April 2012. Ek was twee besighede van my sluit net 'n paar maande voor dit, met 'n baie vrye tyd op my hande het my toegelaat om te begin wat ek nog altyd gedroom oor. Dit is regtig begin terug in die kollege net voor die jaar 2000. Een van my professore het absolute passie markte. Hy maklik besmet my, en ek het gewag vir hierdie geleentheid vir twaalf jaar om uiteindelik begin handel. My leerervaring het nogal intensiewe was. Met twee klein kinders, en byna verstaan ​​vennoot, ek nog steeds bestuurder om soms 12 uur te spandeer net studeer. En hier is ons het ek uiteindelik begin voel gemaklik en sielkunde laat my toe om wel en wee van markte te hanteer. Hierdie blog het 'n paar doeleindes: dit laat my toe om my eie kennis systemize en moontlik in die volgende paar dae sal ek my eerste handel plan te maak. Sowel ek sal in staat wees om my ervarings en kennis te deel met diegene wat net begin. Ek is oop vir enige bespreking, bly om menings uit te ruil. Hoop jy sal geniet Dublin Forex Trader post scriptum: hierdie blog is onder konstruksie, so moet asseblief verskoon my ontbreek inhoud, of 'n paar spelfoute vir nou.


No comments:

Post a Comment