Monday, October 10, 2016

Europese - Beurs

Europese-beurs Europese-beurs is 'n goeie alternatief vir VS handel. Die gewildste Europese beurse is in Frankfurt en Londen. Europese mark verhandel op hierdie beurse is baie soortgelyk aan hierdie aktiwiteit op die NYSE of NASDAQ. Dus, as jy wil om handel te dryf in Europa, ek beveel om die Londen ruil kies of koop / verkoop aandele in Duitsland. Die volume en die lys van voorrade beskikbaar op hierdie beurse is goed vir 'n tipe van handelaars of aktiewe beleggers. Hier is 'n paar feite wat ek ingesamel oor die handel op Europese beurse en oor handel uitvoering op die Europese markte. Opening en sluiting tye vir die Europese markte Londense Aandelebeurs handel ure Maandag Vrydag 08:00 16:30 GMT Frankfurt Aandelebeurs. uur vir handelaars is Maandag Vrydag 09:00 tot 05:30 CET vir XETRA (elektroniese platform) en 09:00 tot .8.00 pm CET vir handel vloer DAX-indeks grafiek Makelaar vir Europese aandelemarkte Daar is Europese makelaars en ook Internasionale makelaars wat handel bied op Europese handel. Dit is ook moontlik om Europese aandele verhandel as CFD's (Kontrakte vir verskil). Ek kan raai Interaktiewe makelaars of Saxobank vir Europese-beurs. Ek het regtig 'n goeie ondervinding met hulle. Die keuse tussen hierdie twee kan op grond van jou land. As jy in die VSA of is jou belangrikste geldeenheid is USD dan kan jy verkies Interaktiewe Brokers. Maar as jy wil om rekening geopen in sommige markte se geldeenhede opkomende dan kan dit beter wees om SaxoBank kies. Baie goeie opsie is om rekening geopen met beide van hulle het. Een rekening te gebruik as 'n primêre rekening en tweede as Friends rekening. Hoe om Londen aandele aanhalings en / of Duitse aandeelpryse vind Die eenvoudigste manier is om hierdie pryse te kyk op die Yahoo Finansies portaal, waar jy al die lêers van hierdie twee belangrikste Europese markte kan vind. Daar is ook real-time data verskaffers wat real-time data te voorsien van Europese uitruil. FTSE Verenigde Koninkryk 100 indeks grafiek Sulke data is maklik om te laai in AmiBroker, die tegniese analise sagteware wat ek gebruik en ek kan net raai. Ek persoonlik voorberei my eie AmiBroker databasis vir die Londense ruil. Ek het lede van alle sektore van die FTSE-350 en FTSE ALLE aandele indekse daar. Ander punte wat verband hou met ambagte uitgevoer op die Europese markte Wat is die belangrikste Europese mark indekse? FTSE-100-indeks vir die Londense Effektebeurs (LSE) en DAX vir die Frankfurt ruil (Deutsche Boerse) Kan ek dieselfde eenvoudige stelsels Ek gebruik reeds vir VS-beurs gebruik? Ek dink ja. As jou stelsel is gebaseer op tegniese ontleding, dan is dit moontlik om dit te gebruik ook Europese aandele verhandel. Hoekom is Londen en Frankfurt ruil die beste keuses in Europa? Hulle bied genoeg simbole om handel te dryf. Ook die volume handel vir hierdie Europese aandele is hoog genoeg is om te gebruik vir 'n kort termyn strategieë.


No comments:

Post a Comment